Snodd av Jeanette

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pratade med en vän

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov såklart

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade facebook

Det sista du sa högt: Va?

Det senaste någon sa till dig: Haha

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten och mjölk

Vad var det senaste du åt: Makaroner och köttfärsås

Vad var det senaste du köpte: Ciggaretter

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: Snö och svinkallt

Godaste glassmaken: vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.. Tror inte det faktiskt

Sover du tungt: Nej, vaknar av mamma som snarkar på andra sidan lägenheten

Drömmer du mardrömmar: nej

Trivs du med ditt jobb: Ja, jag tjänar ju pengar

Favoritklädsel: Tights en tunika

Favoritlåt just nu: Sexy bitch- Akon/ david Guetta

Vad ser du om du tittar till höger: toan

Vad gör dig glad just nu: Pengar

Vad ska du göra härnäst: Kolla på tv

Höger eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Trött och grinig

Favoritgodis: Gelehjärtan

Kläder just nu: Leggings, linne och en hood

Sommarplaner: Jobba och sola

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej, är världens mest omusikaliska människa

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska

Vad är viktigast för dig: Vänner, familj

Är du kittlig: Nej bara på benen

Snarkar du: Nej jag stönar i sömnen har jag fått höra

Stjärntecken: vattuman

Längtar du mest efter just nu: Att Joonas ringer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0