Livet

Nu börjar jag tjafsa om livet igen.. Varför ska det vara så himmla svårt allting? Kan det aldrig gå som man vill? Jag tror inte att jag känner en enda människa som inte har något problem.. Usch säger jag bara.
Vi pratade om att människan har själv skrivit en plan redan innan man föddes om hur ens liv ska se ut, men varför skrev jag min plan såhär? Ville jag att jag skulle må dåligt? Eller var jag smart? Jag kanske ville att jag skulle ta mig ur det här och bli stark?
Det finns så mkt frågor.. Man vet inte vad som stämmer eller inte stämmer..

Tur att jag har så bra vänner som hjälper mig i alla lägen :) Även om jag kanske inte har lika stora problem som andra kanske har. Men det är ändå jobbigt för mig, eller så är jag bara jävligt gnällig och gillar att tycka synd om mig själv:P

Välj själva.. Nu ska jag baka en sockerkaka åt min stackars mamma som kommer hem från sjukhuset imorgon ;)


Puss




Kommentarer
Postat av: B

Finns ingen som säger hur stora problemen måste vara för att dom ska känna jobbiga. Alla har vi olika och mår minst lika dåligt över dom :) De är från individ till individ.



<3

2010-01-21 @ 23:13:47
URL: http://bunniiees.blogg.se/
Postat av: Mikki

Vi har pratat om det där med problem du och jag. Säg inte så där. Man mår dåligt och gråter över olika saker. Glöm inte att du är bra och att jag älskar dig! <3

2010-01-23 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0