Livet

Ibaland undrar jag om livet ska vara såhär.. ska det vara så himmla komplicerat hela tiden? Varför kan det inte vara funka? Vissa människor bara får det dom vill ha? Varför kan inte jag få det jag vill ha? När jag hade trott att jag var påväg att få det jag ville ha, så kommer det alltid något i vägen. Det kan vara en människa som förstör eller något annat. Men alltid är det något.. 

Jag vet att jag kanske gnäller och ni tycker att jag är löjlig.. Men jag kan inte hjälpa vad jag känner. Jag känner allt möjligt just nu. Jag kan ju säga att min helg inte var den bästa. Mycket misstag och tråkiga händelser. Blir alltid så när man ser fram emot något, det skiter sig.
Men allt i mitt liv skiter sig inte, jag har mina vänner som stöttar mig hela vägen genom. Utan dom hade jag inte klarat det.

Som att min kompis Emma ställer upp och ryter i från på ljusfestivalen, det va en stor sak. Ni som känner Emma vet att hon inte brukar skrika i första taget, men nu gjorde hon det för min skull och jag älskar henne verkligen för det <3

I lördags så va min kompis Mathilda en klippa, hon stöttade mig efter ett jobbigt samtal och försökte få min på bättre humör genom att vi skulle "sexa" till oss. Det hjälpte att få tänka på någon roligt. Jag älskar henne för det <3

I söndags när jag kom hem till Ebba så hjälpte hon mig mycket genom att säga att jag skulle ha det mycket bättre genom att skita i dessa 2 personer för att de ALLTID sårar mig. Att de förtjänar inte en kompis som mig.  Det va gulligt sagt. Jag älskar henne för det <3

Nu har jag varit sentimental så det räcker för en vecka haha :)

Ha det bra, för det tänker jag börja att ha nu..

Puss <3


Kommentarer
Postat av: bunnie

aaww and i love you och you are the best!

2009-10-21 @ 23:15:29
URL: http://bunniiees.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hanna, du får inte glömma att leva mellan åt allt det tråkiga som händer ! Det kommer att bli bra om ett tag, det kan jag lova. Nu ser vi bara framemot Torsdag ;) pusspuss <3

2009-10-27 @ 18:02:02
URL: http://stringtrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0