Advent

Nu har vi satt upp alla "stakar" haha ;) Först så hittade vi dom inte, så jag fick bokstavligt klättra in i garaget för att vi kom på att de ligget längst in där.. Det va spännande, vet inte riktigt vad jag satte foten på.. :D

Men nu är de uppe och det  blev väldigt mysigt måste jag säga!

Imorgon så kommer min morbror och moster på besök från Västerås, de ska åka och köa julklappar på ULLARED!! haha :D Sen på lördag hoppas på att Emma fixar fram folket till ett litet party ;) Är himmla sugen på det faktiskt, det va ett tag sen vi svängde våra lurviga ;)

Så, nu var nog allt sagt, ha en bra helg!

M: Du är inget äckligt skabb! Då är min flickvän och jag älskar dig! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0