Jul

Julen var alltid rolig när man var liten, nu är den bara okej.. Varför är det så?
julafton bestod av mat, mat , mat och julklappar.. Fyfan vad man äter på jul :P 
Sen ungefär vid kl 5 så ringer Ebba och undrar om jag kunde tänka mig att ställa upp som tomte hemme  hos hennes mormor. Ja men det klart att man inte tackar nej till ;)
Så efter några cider och lite vin så bar det i väg till frambo, där va det juldans och en snaps såklart ;)
Mkt trevligt :)
sen kom jag hem och däckade i soffan, det blev nog lite mkt vin tror jag :P Men vad gör man inte för familjen persson ;)

Godjul alla :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice bloggande =D ! ♥ // iubitaa

2009-12-26 @ 22:57:44
URL: http://iubitaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få fler besökare?

Bli medlem på den här sidan så får du redan vid start 100 garanterade unika besökare. Det är gratis så klart!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=gangstah

2009-12-26 @ 23:24:14
Postat av: Anonym

Hej! vilka klockor tycker du är finast?

Knokk eller Jetset kramar

www.josefinsorbom.blogg.se

2009-12-26 @ 23:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0