Jobb

Nu sitter jag på jobbet och funderar på om jag ska sova en stund eller inte? vågar inte riktigt sova heller, tänk om det skulle hända något och jag inte märker det? Inte så bra..

Pratade med Mathilda i tel precis, hon var hos sin älskling i kungsbacka. Det va kul att prata med henne. Hon lät sådär äckligt kär som man ska vara! Det är jättekul för henne tycker jag, hon behövde det!
Men man kan ju inte låta bli att bli lite avundsjuk, när ska jag blir sådär äckligt kär igen? Tror inte att jag vågar det? Orkar inte bli sårad igen.. Men egentligen? Varför skulle jag det? Det är bara rädslan som talar tror jag..
Det är bara att ge sig ut i livet igen och försöka. Som Matilda säger: Om han sårar dig är han en skit och inte värd dig..

Så nu tar alla som är rädda för kärleken ett kliv ut i verkligheten.. Man kan inte leva förän man har testat, och det blir inget testande om man sitter hemma och tänker på det gammla..
Jag tar klivet ut!

Godnatt alla kära och inte kära människor!


Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men jag skulle aldrig såra dig. Våga satsa på mig!! :) <3

2009-12-10 @ 14:14:17
Postat av: B

You go girl :D

2009-12-30 @ 10:26:17
URL: http://bunniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0